Via de volgende stappen kunt u een nieuw lid aan de raad van toezicht van uw organisatie toevoegen:
- Het nieuwe lid dient zich eerst te registreren voor de website van de NVTZ
- Dit kan via deze pagina: leden.nvtz.nl/registreren
- Of via de button 'Registreren' op de homepage van de NVTZ: leden.nvtz.nl
-
Vul alle velden op deze pagina in
-
Vervolgens is het nieuwe lid geregistreerd voor de website
2. Voeg het nieuw geregistreerde lid toe aan uw organisatie
- Let op: dit kan alleen gedaan worden door degene die als bestuurssecretaris staat geregistreerd
- Let op: dit kan pas op de dag nadat het nieuwe lid zichzelf heeft geregistreerd voor de website.
- Ga hiervoor naar de pagina van uw organisatie via, leden.nvtz.nl/raden-van-toezicht
- Kies voor de button 'Lid toevoegen' rechtsboven
- Hier kunt u de toegevoegde lid op naam zoeken en toevoegen
- Als u het lid heeft geselecteerd komt de naam onder het invulveld te staan (met een rood kruisje erachter).
- Vul ook de overige velden in en sla deze op: de naam, functie en datum waarop het lid toetreedt tot de raad zijn verplichte velden.
Het nieuwe lid is nu zichtbaar bij uw raad van toezicht.
Lid verwijderen
U kunt een lid niet zelf verwijderen van uw organisatie. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar ledenadministratie@nvtz.nl, dan passen wij dit voor u aan.