Nieuw lid toevoegen aan de raad van toezicht van uw organisatie

Via de volgende stappen kunt u een nieuw lid aan de raad van toezicht van uw organisatie toevoegen:

  1. Het nieuwe lid dient zich eerst te registreren voor de website van de NVTZ

        registreren

  • Vul alle velden op deze pagina in

  • Vervolgens is het nieuwe lid geregistreerd voor de website

 

2. Voeg het nieuw geregistreerde lid toe aan uw organisatie

  • Let op: dit kan alleen gedaan worden door degene die als bestuurssecretaris staat geregistreerd
  • Let op: dit kan pas op de dag nadat het nieuwe lid zichzelf heeft geregistreerd voor de website.
  • Ga hiervoor naar de pagina van uw organisatie via, leden.nvtz.nl/raden-van-toezicht
  • Kies voor de button 'Lid toevoegen' rechtsboven

       lid toevoegen

  • Hier kunt u de toegevoegde lid op naam zoeken en toevoegen
  • Als u het lid heeft geselecteerd komt de naam onder het invulveld te staan (met een rood kruisje erachter).
  • Vul ook de overige velden in en sla deze op: de naam, functie en datum waarop het lid toetreedt tot de raad zijn verplichte velden.

Het nieuwe lid is nu zichtbaar bij uw raad van toezicht.

 

Lid verwijderen

U kunt een lid niet zelf verwijderen van uw organisatie. Hiervoor kunt u een e-mail sturen naar ledenadministratie@nvtz.nl, dan passen wij dit voor u aan.